أبرز العناوين

أصدقاء المخطوطة

الثلاثاء، 10 ديسمبر، 2013

انا عاقل ... بقلم / أحمد درّاز

أحمد درّاز
أنا عاقل ..

مش مجنون ..
مش جاهل ..
لا انا ابن حرام
ولا سافل ..
انا شاب مجتمعى
عنى غافل ..
فى وسط ظروف
صعبه بحاول ..
انا مش فاشل
بس فقير ..
والجوع كافر
على طول ..
متغرب ومسافر
ويوم ما وقعت ..
قالوا عني فاشل
واكتم جوايا ..واقول
تاني.. هحاول
.....
لكني زهفت
وتعبت ومليت
قولت احكي ..
وياريتني ماحكيت
قولت احب ..
وياريتني ما حبيت
ورحت البيت ..
قالولي انتا جيت
يوه انا تعبت ..
اتخنقت .. مليت
انا ماشي ..
وهسيب البيت
وطلعت و مش عارف
اعمل ايه ؟
قوللى يا باشا
رد يا بيه ..
نفسي عزيزه عليه ..
بس اعمل ايه ؟
قولت هتكلم .. واصرخ
بس هقول ..ايه
قولت يااااارب
انا مش جاهل
ولا فاشل..
ولا عمري هيأس
اني احاول





مع تحيات ..

هناك تعليق واحد:

  1. ياسلام ياشاعر المستقبل وربنا يوفقك يارب وديما لنجاح لنجاح ياصديقي العزيو

    ردحذف

تعليقك على المخطوطة دليل إيجابيتك في التفاعل مع الأحداث ، فلا تجعل عناد قلمك يسلب منك تلك الإيجابية

Google+ Followers

ضع بريدك هنا وتابعنا